klantenservice

Levering

Leveringstijd en kosten:
Tyyliss  levert aan alle landen wereldwijd! We streven er altijd naar om bestellingen binnen een dag te verzenden. Het kan echter zo zijn dat de bevestiging voor verzending een à twee dagen langer duurt. Zo’n vertraging kan worden veroorzaakt door de transportbedrijven waar we mee samenwerken, of een enkele keer door een ongebruikelijke hoeveelheid bestellingen in ons magazijn.

Verzendadres wijzigen

Zorg er altijd voor dat je je adres goed controleert voordat je een bestelling afrondt. Neem contact met ons op als je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevoerd. 

Volg je bestelling
Volg je bestelling Zodra je pakketje uit ons magazijn in Nederland is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackinglink waarmee je je bestelling kunt volgen en kunt zien wat de verwachte aankomsttijd is.

Houd er rekening mee dat je trackinginformatie binnen zo’n 24 tot 48 uur na bestellen moet zijn aangekomen. Als je aan het wachten bent op een trackingnummer, denk er dan aan om je map met ongewenste mail in de gaten te houden aangezien onze e-mails soms als spam worden aangemerkt. Als je na een paar dagen nog steeds geen trackinginformatie hebt ontvangen, neem dan vooral contact met ons; wij helpen je graag om je pakketje te volgen.

Retouren

Retouren & ruilen

We begrijpen dat het niet makkelijk is om alles in één keer goed te doen, en daarom hanteren we een soepel retourbeleid.

Retourbeleid:

Wij van Tyyliss hanteren een soepel retourbeleid; je hebt het recht om een of meerdere producten retour te sturen en je geld terug te krijgen.
– Je heb 30 dagen vanaf het moment van bestellen om een retour aan te vragen.
– Het product moet ongebruikt zijn en in dezelfde toestand verkeren als bij ontvangst.
– Het product moet ook in zijn oorspronkelijke verpakking zitten, met intacte labels.

Hoe retourneer ik mijn aankoop?

U kunt uw producten retourneren via het retourformulier. Vul deze in en voeg deze bij je pakket.  U betaald zelf de verzendkosten voor het retourpakket.

Retour adres: Tyyliss, Portugallaan 44, 9403DS Assen

Cadeaubon:

Als je een product retour hebt gestuurd dat besteld is met een cadeaubon, willen we je vragen om contact op te nemen met de klantenservice om een nieuwe te ontvangen.

Ruilen:

Ruilen is niet mogelijk, alleen retourneren met terugbetaling. U dient het product te retourneren om een terugbetaling te ontvangen. Als u een nieuw product wilt, dient u het opnieuw te bestellen. Als u uw product heeft gekocht met een kortingscode, of tijdens een aanbieding, bieden we niet dezelfde korting wanneer de kortingscode of aanbieding is verlopen.

Klachten m.b.t. bestellingen:

We streven naar de hoogste kwaliteit van al onze Tyyliss-producten. Als er iets mis is met een onderdeel van je bestelling, vragen we je om een klacht in te dienen zodra het mankement is vastgesteld. Volgens de wet op consumentenkoop moet je een klacht over een gebrek binnen een redelijke tijd indienen en zodra je het gebrek hebt ontdekt. Gebreken die binnen de redelijke termijn van twee maanden bij goederen worden vastgesteld, gelden als klachten. Het gebrek moet een oorspronkelijke productiefout zijn. Problemen die door normale slijtage ontstaan en producten ouder dan twee jaar kunnen niet als klacht behandeld worden. Als je een klacht wilt indienen, stuur dan een foto met een beschrijving van het gebrek. (info@tyyliss.com)